Äntligen Fredag!

 

Milou softar...

Regn ,rusk och oväder, bäst att vänja sig, för det har kommit för att stanna enligt SMHI, suck...
Har ett behov av att lägga mig i sängen med en bok och inte gå upp mer än nödvändigt idag.

Fredagar brukar vara min återhämtningsdag med massage ( min underbara kusin,hon som bor hos faster  & morbror, är massör) och softa efter kl: 17:00 inga måsten eller krav.
och denna softardagen börjar något tidigare idag...14:00, låter ganska okej.

Har bara några måsten innan, ta Ida till Backa Läkarhus för vaccinering (fått tipset att gå dit av skolsköterskan)
och handla lite god mat till frukost i morgon, fika till ikväll. Det var väl allt för ett lyckat fredagsmys...

Timi ( vår äldsta son) kom hem från tandläkaren något besviken då han skall tillbaka och laga hål i början av December. Han älskar inte tandvården nåt speciellt, han tatuerar sig hellre fem gånger än att gå till tandis.

På tal om tatueringar, jag gillar hans tatueringar de är vackra att se på och klär hans personlighet perfekt.
Han har 6 stycken nu, fler får det inte bli, annars rubbas harmonin i bilderna...

Jag har en tatuering som jag vill göra men inte gjort slag i saken ännu...jag vill att Malin (som tatuerar Timi) skall rita några förslag på min sinnebild som jag har av min tatuering. Om hon prickar rätt beställer jag tid...
Jag ska följa med Timi när han skall till henne på "återbesök" nu i slutet på November, lite pirrigt faktiskt...

Nu ska jag iväg, syns i morgon!
Trevligt Fredagsmys på er!

Kommentarer
Postat av: Marika

Vi ses senare älskade kusin:-)

Ta det nu lugnt tills vi kommer!



Puss&Kram

2009-11-06 @ 11:43:05
URL: http://acesstome.blogg.se/
Postat av: I alla väder pompis

Åhhh vad du skriver mysigt <3

Ronja tycker inte heller att det är lika kul att vara ute utan lousan <3 tur Ronja har honom så hon får en knuff i baken och blir lite barnsligare.



Kramen/ mammamys

2009-11-07 @ 15:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0