En fartfylld dag på skolan!



Med tanke på dagens datum så hade vi änglavakt hela vägen till skolan...kunde gått illa när en fartdåre svängde in centimetrar framför mig efter en omkörning, ruggigt.

Det blev att stampa rakt in i lektionssalen då klockan var 12:55 när vi var framme, med andan i halsen.

Mycket nytt till nästa gång, men samtidigt roliga uppgifter, fick tagit lite kul bilder från ergonomi passet (de andra tränade flitigt, jag höll i kameran) nån form av yoga-core ställning.
Fick muskelvärk av att titta på...somliga ramlar ur bädden i morgon.

Vi hade vernissage på våra bilder vi photoshoppat, jag blev jättenöjd med min twinkereye. skall lägga upp den när jag hinner...


Skoldagen blev lite senare än vanligt så i skrivande stund sitter jag i min säng på rum nr 3 iförd nattskjorta käkandes mjölkchoklad,mm och klockan närmar sig 22:38.

Ha det så skönt och dröm goa drömmar!

Kommentarer
Postat av: Marika

Ha det så bra så ses vi imorgon:)

2009-11-14 @ 10:44:51
URL: http://acesstome.blogg.se/
Postat av: Ia

Ja...de fotona vill man ju gärna se ;)

2009-12-04 @ 09:27:07
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0