En händelserik Onsdag...




Idag har det varit en hektisk dag med många bollar i luften.
Morgonen började med en välbehövlig sovmorgon....mm
Idag har jag varit på två olika utvecklingssamtal och fixat det sista med hemsidan, bloggarna och dessutom lagt upp dem på skolans server (alldeles själv utan Ewes hjälp) och det lyckades på första försöket.
Lite mystiskt är det, då jag är van vid att om det kan krångla så gör det det.

Bildkollaget kom till som ett svar på en önskan från en släkting i Finland som kollar in i bloggen emellanåt...

Killen med svart hår är vår äldste son Timi 19 år.
Duo bilden på flickorna är Ida 13 år på Lördag (vår dotter) och Evelina 18 år (Timis fästmö)
Den andra duon är jag 41 år (Anna-Leena) och min man Markku 43 år.
Den sista killen i raden är Toni 17 år. ( vår mellan yngling)

japp, det är så här vi ser ut när vi är tillsammans...

Kan nämna att Markku har varit på kurs i en och en halv vecka för att certifiera sig inom kylteknik...och fick sin certifiering idag, GRATTIS!
Nu kan han börja sälja och montera luftvärme pumpar med Jari som är den andra partnern i den nya firman JaMa Installationer. Nu har gubben min två företag att hålla igång...

Nej, nu ser jag framemot en skön säng och en underbar dag i morgon då jag är fri att göra vad jag vill, äntligen.
Jag har små hemliga projekt på gång som får sin lösning till jul...

Kram & hej, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0