Söndag 8/11 = Fars Dag!



Alla löven har släppt taget, lika bra att inse faktum, det stora grå har kommit för att stanna...
Det är nu man ska tända ljus och mysa, sakta ner på farten utan att för den sakens skull gå i ide.

Idag är det fars dag och min kära gubbe kommer nog inte ens ihåg detta (herrmiddag på landet ni vet)
så när han kommer hem blir han grattad av familjen med en bok om mat & whiskey...
Då han är en whiskey fantast hoppas jag på ett gott smakprov ur den nya boken, gärna innan jul, för recepten såg så fräscha ut och en whiskey är aldrig fel. Alltid botar det nåt...

Den här söndagen känns som att jag nog skulle kunna lunka på i en skön rytm, ska till gymmet (efter en flera månader lång paus) och laga till en husmanskost som passar även den kräsnaste gommen,pannbiff med finsk kålrotslåda och potatismos, mmm...

Det bästa till sist...den välbehövliga massagen som Marika bidrar med lite senare ikväll. Åh så mysigt!
Hoppas verkligen att inget förstör min stämning idag...bara njuta och så lite skön Katie Melua på högtalarna, kan det bli bättre?

Såg förresten att Amanda Jenssen (idol Amanda)har kommit ut med en ny skiva, den verkar vara nåt för mig, ska nog köpa den. Gillar den typen av musik mer och mer...lite av den goa lunken som jag så väl behöver.
Men lugn, har inte konverterat från hårdrocken,den är fortfarande en del av mig, som Mike Oldfield när jag behöver softa...

Så här ser Milou ut när han softar efter en promenad med Ewe för en stund sen...

 Ser så skönt ut, vilken jycke vi har...

Kommentarer
Postat av: Samantha

Nej men vilken mysig liten hund :)

2009-11-12 @ 11:16:20
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0