Söndags Kalas



Idag har vi haft kalas för Ida som blivit 13 år...
Nu är det verklighet, vi har bara tonåringar i huset, dvs. ynglingar.

Det blev en hel del förberedelser då jag inte varit hemma på två dagar, städning och undanplockning, handla och upp med saker på vinden som legat och drällt överallt fram till nu.

Vi bestämde enhälligt(jag & Markku) att nästa helg skall vi röja och storstäda valda delar av huset och ingen kommer undan...

Och jag får sätta mig ner och skriva en veckoplan över hur jag skall jobba inför nästa skolträff, för det blev ganska mycket nya uppgifter varav de flesta hade tre underuppgifter. Bla. ska vi göra tre filmer och ett träningsprogram där kroppens samtliga stora muskelgrupper nämns på latin och var de utgår ifrån och fäster någonstans.
Blir lite mörkrädd känner jag...

Har varit en lyckad helg,som avslutades med en välbehövlig massage (som vanligt)och ett rörigt huvud med mycket information som skall falla på plats.

Go Natt, nu hägrar ryggläge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0