Städyra...




Så skönt att hela familjen hjälper till idag, för det är mycket som ska skina med tanke på att julen snart står för dörren, snabbare än man tror...

Tänkte klättra upp på vinden och plocka ner våra ljus i mörkret (ljusstakarna) för det är första advent nästa vecka och vi är då precis hemkomna från galej i Uleåborg i Finland.( min underbara farmors 85 års kalas)
Det är skönt att de är framme så att det bara är att tända dem när vi kommer på Söndag.

För vi kan inte starta julen i förväg...

Idag är julen fortfarande långt borta när vi är på Lenitas ,Linas & Annelies årliga karaokefest i panncentralen i Brunnehagen(Tuve) med tacobuffe och musik.
Det skall sjungas, dansas och ätas ända fram till gryningen, så imorgon kommer det att kännas...

Fast jag har beslutat att köra bilen ikväll, för Ida skall ha tjejkväll med sina kompisar och de skall titta på film ( min telefon kommer ringa många gånger) The Unborn.

Jag antar att de överlever skräcken med tanke på att de kommer att hålla andan och kika bakom kuddar...
Hoppas bara ingen svimmar...

Toni får som enda karl i huset( och Milou) kolla så att allt står rätt till med tjejerna.

Men jag kan tänka mig att min pearcing prydda lilla tjej inte sover nåt vidare några nätter fram...


Kommentarer
Postat av: Ida :)

Haha , den var faktiskt läskig , fast jag sov rätt gott inatt! Kan bero på att jag knappt kollade på filmen utan låg under täcket nästan hela filmen xd

Fast Poonam började typ skratta mitt upp i allt .

haha!!

2009-11-22 @ 11:59:52
URL: http://lillalaiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0