Stormvarning!



Inte en kotte vill ut i detta vädret, samma gäller för mig, fy sjutton vad det blåser, det är så att mjällen blåser av utan ansträngning.

Idag är det inte bara grått,det är minst fem nyanser av färgen om man kan kalla det för en färg.
Grått är snyggt på kläder, i håret eller som smycke, men för att vara en färg på himlavalvet duger det inte.(min högst personliga pomperipossa åsikt)

Skall egentligen göra skolarbeten som ligger på hög men jag har ingen "skolarbete inspiration" just nu så jag gör sånt jag vill göra....

Tvätta kan jag inte göra för maskinen pajade totalt igår(vet inte om det är bra eller inte) så vi får beställa en ny och i väntan på denna får min kära mor täta besök av sin äldsta dotter, med tvättkorg under armen och hund på släp.
(På med kaffet mamma för i morgon kommer vi)

Sånt jag vill göra, jag beställde tid för kemisk kastrering till Milou (vilket han är högst omedveten om) då Ronja(favoritkompisen) börjar sitt lopp (löper, fniss) i mitten av December och då blir min goa kille som förbytt, äter,sover,dricker inte och om det vill sig illa, yler och gråter i ca: 4 veckor...

Nej, så kul ska vi inte ha det, "bort" (hormonellt med testikelkrympning) med den stackars kulan han har och så får vi göra en riktig kastrering i Maj då det inte är bra att ha en testikel i bukhålan. (tumörrisken är stor)

Kan nämna att en kastrering av killar som har kryptorkism (dold testikel) kostar mellan 6000-8000:- beroende på var den ligger och gömmer sig, så det blir till att spara lite först för försäkringen går inte in och täcker...

Vinden börjar ta i ordentligt och så har de bara varnat för stormen i skåne, fel håll killar.

Jag gör som Milou, lägger mig ner i sängen och gottar mig en stund...

Kommentarer
Postat av: Marika

Bytt blogg så du kommer automatiskt svara till den nya:)

Och följer du mig annars via bloglovin så byt bara till den nya :) Om inte, varför inte följa mig via den nya bloggen? :D

Kram

2009-11-18 @ 18:00:02
URL: http://missychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0