Träningsprogram...



Ida sitter som model för vårt träningsprogram för nacke och axlar som vi skall redovisa på skolan i nästa vecka.
Hon har vääldigt långa armar såg jag.

Meningen med programmet är att det skall sitta som ett smäck och att vi kan utföra det med stängda ögon.( eller iallafall komma ihåg rörelserna)

Känner att förra veckan var ett kaos vad gäller skolarbete, måste få det att funka denna veckan, börjar kännas lite stressen komma va...

Ibland undrar jag vad det skulle stå i en bok som skrevs av allt som finns inne i huvudet på mig, för där är aldrig tyst kan jag meddela.
Massa röster, minnen och saker som skall göras, blandas i en enda röra, jobbigt?, aaa ibland.

Men en vacker dag kanske det blir nåt vettigt av det...

Idag har jag designat uppfarten med lite nattljus (lampor) för där är så mörkt och det är inte kul att backa ner för vår backe under vinterhalvårets stora mörker.
Risken är att någon av grannarna får oväntat besök av min bil som rullar nerför, rätt ner på tomten en mörk kulen natt...en båt jag styrde...på havets...

Nej, nu är det dags för nanis och det bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0