1 December är magiskt



Idag är det kallt och krispigt ute, helt underbart att solen skiner och kylan är här.
Milou verkar tycka att det är okej med lite kyla på de små tassarna.

Synd bara att just idag är den dag då allt skall på plats, ergonomi uppgiften skall skrivas klart och you tube klipp skall in på hemsidan, samtidigt som huset skall dekoreras med juleljus i alla hörn och kylen fyllas med allsköns mat som skall behaga våra magar...
Men det är helt okej, jag tycker om att fixa, bara allt flyter på utan strul, för det kan jag vara utan.

Har packat upp två av fem jultidningspaket som skall levereras innan vi åker till Vemdalen den 20/12.
Det finns några saker till mig också, som jag har beslutat att ge till mig själv för att jag är en så bra mamma, fru, kompis och studerande.
Läckbergs nyaste och Dan Browns senaste, jag längtar...Skall spara dem till julledigheten som varar i en vecka.
Sen är det arbete igen...

Jag längtar även efter telefonsamtalet som kommer i dagarna, då jag äntligen skall få en klar bild över hur min tatuering faktiskt ser ut... Har haft den på näthinnan så länge att det är dags att skrida till verket.

Och så längtar jag lite till nästa vecka då Maria kan vara med mig igen, för nu är det bara Robert som gäller...de har en mysig samvarovecka tillsammans för Robert behöver koppla av, det behöver han.
Kram! :)

Mys pys på er alla i vårt mörka land!

Kommentarer
Postat av: Maria

Miss you to <3

2009-12-03 @ 00:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0