Dan före dopparedan...



Så här dagen före är det vanligtvis massor kvar att göra inför julafton, men inte för mig, jag lutar mig skönt tillbaka i soffan och inväntar julegröten som är på kok.
I morgon blir det ett stort dingnande julbord på Brasseriet i Björnrike med alla goda tillbehör och dessert bordet, kanske ett gott glas rött och en konjagare till kaffet?

Farfar som poserar på bilden ovan är redan i umeå med farmor och hälsar på familjen M, (alla vars namn börjar på M) och åker tillbaka till göteborg efter jul igen.
Vi blir kvar här till på söndag.
På måndagen väntar en härlig massage och vardagsbestyren...

Nu får jag hjälpa till i hallen då alla kommer in efter sin dagliga tur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0