Doktorn here we come...



Toni har ont när han kissar...nu var det så dags igen.
Fick en morgontid hos doktorn så det var till att packa sig in i bilen och fara iväg utan frukost och allt.
Milou var i gott förvar hos Maria (Ronjas matte) så vi kunde unna oss att julklappshandla med Toni (till syskonen, mor & farföräldrar)börjar bli en dålig vana snart( det är så man blir fattig har jag hört)

Efter slutpläderingen av mitt hemsides knåpande fick jag lite mer att göra, det samma gällde pedagogikuppgiften, suck mer jobb...

Just nu är det lite mycket omkring mig, så engagemanget är inte på topp, men jag hämtar nya krafter i vemdalen över jul, hade jag tänkt.

Läsa lite böcker och pula med sånt som jag själv vill göra. Promenera i snön med vovven och njuta av den friska luften, äta lite god mat och bara vara med familjen.

Pratade med Mia (Markkus lillasyster) om flytten ner till Göteborg, för hon och flickorna kommer hem igen.
Vi har saknat dem väldigt mycket och ser framemot att de flyttar tillbaka. Synd bara att Martin inte är med...

Nej, nu är det dags för Det Okända, lite spökmys såhär en onsdagskväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0