I Bromma!




Tro det eller ej men jag sitter på ett hotellrum på Mornington i Bromma.
Vad jag gör här...ja saker o ting går snabbt ibland...
Markku (min underbara make) skall montera värmepumpar i Täby och ville ha resesällskap till Stockholm så att bilresan blir lite roligare. Att åka till Stockholm efter en hård dags arbete är inte så kul om man reser ensam.
(Halt, mörka vägar och trötthet är inte att förakta)

Hotellet är busbra/okej, billigt och bra frukostbuffé (1025:- för båda/natt) men jag har aldrig förut behövt vara rädd för att få ett flygplan i skallen...

Vi bor så nära Bromma flygplats att jag ser landningstället och alla detaljer på planen när de ska in för landning.
De började inte komma/landa förrän efter kl: 07:00 men sen så dimper de ner ungefär var 3:e minut och jag som skall göra 4 stycken filmsnuttar (skolarbete) det hörs ju när planen kommer...

Ja,ja, får göra det bästa av situationen, här får jag i alla fall gjort lite...Markku plockar upp mig när han är klar och så bär det av hem till Götet igen.
Sitter antagligen i restaurangen ( med en latte) efter 12:00 då jag skall checka ut oss om jag inte fått ett plan i huvudet vill säga, jag duckar på ren intiution när de närmar sig (planen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0