Julklapparna snart klara, yes!



Så här ser den riktiga tomten ut, han som bor i Rovaniemi, så där fick ni alla tvivlare...

Han är snäll och låter alla komma fram och berätta om vad man önskar sig i julklapp och man behöver inte vara rädd för att han inte förstår. Tomten kan alla språk.

Nu är jag nästan klar med alla julklapparna till alla nära och kära, bara två kvar...
Igår var jag och Maria (Ronjas matte) i stan hela dagen(det kändes i kroppen efteråt) och gjorde alla viktiga julbestyr som skall vara klara i tid, hemma vi 19:00 alldeles söndervärkta i alla ledder.Men vi lyckades!

Idag fick jag lite tid över att bara göra sådant som jag har ett behov av, klippa mammas hår, fika med Camilla och Maria (för Milou skulle presenteras för Holly en graciös Dobberman tik på 14 månader)handla lite mat och hämta paket och sist men inte minst...Mary Kay kväll hos Katarina A som är en mysig värdinna (ja,jag köpte mitt favoläppglans)

Jag råkade ha sönder den förra (som jag köpte till min bal) genom att trampa på den i höstas så att flisorna flög.

Så nu kan jag bara sätta mig ner och rulla tummarna fram till julaftonskväll...

Gick ni på den lätta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0