Onsdagen va inget å ha satsar på torsdagen istället



Stenar i min kropp som gör ont...Hade en heldag på kungälvsakuten igår, kramp i njuren eller stenar, återstår att ta reda på vilket,ont gjorde det i alla fall.

Nu mår jag bättre och skall fixa till en stor familje middag till våra föräldrar och syskon eftersom vi inte är hemma över jul.
Bonus är att mamma fyller år idag och vad är skönare än att slippa fundera ut middagsmaten...

Samtidigt får vi umgås en stund över en bit mat.
Ja just det, jag bestämde mig för en enkel men god brylé pudding och wienerkaffe till desserten.

Idag blir det inga långa promenader med Losan då nordanvinden ligger på rejält (från alla håll känns det som)
och det är -7 grader ute, riktigt kallt för att vara Göteborg.


Det blir en liten klimat chock för Marre och Sami som kommer hem från Marocko idag, välkomna in i kylan...

Jag känner mig väldigt ofokuserad på skolarbete så här inpå jul, får försöka smyga in lite jobb mellan varven för att inte tappa greppet helt.

Nej nu ska kläderna på och ut i kylan för sen skall det fixas mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0