Puh,vilken hektisk vecka!



En sån vecka det har varit...sjuk och sen stockholm, datorkrångel och julstök, kan man få för mycket av det goda?

Idag har jag och Maria.A suttit med skolarbete och fixat med mitt krångel som varit med hemsida, videofilmsklipp och upplägg till tuben, men nu är det snart fixat, bara resten kvar...
Jag försöker lägga till den nya skrivaren till min dator men det vill sig inte???

Orka hålla på med teknikens under när det bara krånglar.

Timi & Eve har åkt till ullared (stackarna )de är säkert helt slut när de kommer hem igen.
Men måste man så måste man...
Igår tog jag, Markku och Milou lite semster och åkte till landet för att bara vara en stund och basta i vår vedeldade bastu. När man sitter i den känns det som att man blir renad inpå själen. Mysigt.

Veckan som kommer är det många pusselbitar som ska på plats vad det gäller julklappar, skolarbete och annat stoj & skoj.
Marika kommer redan på onsdag för massagen, för hon & Sami åker till Marocko på Tordag morgon.(inte alls avundsjuk:)

På Fredag bär det av till Tärna igen och då skall jag ta med mig lite pyssel till kvällen och en god glögg med några pepparkakor till alla som vill medverka i vårt kvällshyss.

Nä, nu måste jag få ordning på skrivaren så att jag kan laga mat och göra iordning JaMa installationers visitkort och offertar.

Tack o hej forget mi ej...


Kommentarer
Postat av: Marika

Ja snart är det dags för resan:)

Ses på onsdag!



Kramis

2009-12-06 @ 20:16:43
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: Ida

Maha , forget mi ej xD<3

2009-12-07 @ 20:39:57
URL: http://lillalaiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0