Tillbaka i Götet.



Med både vemod och glädje i hjärtat har vi lämnat julefriden i Vemdalen för att leva vårt vanliga aktiva liv hemma i Kärra.
Telefonerna har ringt varma hela dagen och folk vill få tag i oss av blandade skäl, (jobb och nöjen i en salig röra) vilket är trösterikt för då har någon saknat vår existens när vi varit iväg...
Som sagt både mysigt och skräckinjagande att vardagen kommer ikapp.

Idag har jag tvättat,tvättat och skrivit fakturor, handlat, betalat räkningar och varit på 60 årskalas och fått min såå välbehövliga massage (sängen i vemdalen höll på att ta livet av mig)

I morgon skall Markku och Timi återgå till sin vardag och börja jobba igen efter en bra skidvecka med förnyade krafter, förhoppningsvis.

Jag skall få träffa mamma och pappa på eftermiddagen så att vi kan kramas lite efter julledigheten och så skall lilla Losan (Milou) få sin rabiesspruta nr 2, (usch för sprutan men dock nödvändig)

På eftermiddagen när middagsstöket är undanplockat kommer familjen Panula för att planera nyåret med oss ( det blir en glamour helg i långkalsonger ute i Glöskär) så mysigt att slippa vara finklädd och allt smink.

Nu ska jag och Losan gosa och sen ska vi nana gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0