Torsdagssysslor...



Ja, det ni ser gott folk, är min kluvna identitet, halv finne halv svensk men ändå en hel människa, inte illa.
Mössan fick Jari när han fyllde 40 förra året och vi tyckte att den användes för lite, till Maries förtret-she dont like.

Lite party stämning blir det allt....i morgon blir det lite småparty efter en het dag i skolbänken.
Vi får låna den stora lägenheten och fixa lite glögg och pyssel på kvällskvisten.
Fast på lördag morgon är det upp med tuppen igen, 08:30-16:00 skall vi vara på G och alerta sen bär det av till Götet med Maria A igen.
Idag var vi på landet (som vanligt medans Ida rider) och tömde alla våra musfällor(5 stycken)med små lik i...
Jag vänjer mig aldrig vid att de små söta går åt, men jag gillar inte när de springer lösa och tuggar i sig all av plast som de kan komma över, fjärrkontroller, diskborstar mm.
På vägen hem släppte vi av Idas kompisar Klara och Rakel i örgryte för de har varit med och tittat på när Ida rider.
Det är inte klokt vad Lisebergs "granen" är vacker i kvällsljuset...på tal om annat,tankarna far i huvudet igen, suck:)

Jag har lite att ordna med innan det är dags för bädden, så det är bäst att jag sätter i gång, bastun kallar på mig...


Ha det tills we meet again...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0