Annan dag påsk och hemma igen...



Vårfloden på landet har mattats av lite och nu är det fritt fram för 28 ton grus och småsten att skyfflas och krattas på plats - vår väg i Glöskär.

Urk- både jag och Markku har haft rejäl muskelvärk att detta arbetsamma företag...det gjorde ont att skratta igår men som tur är mår jag bra idag. Mirakel eller bra tankar...?

Hur som helst så stimulerade detta mig att börja träna igen...så imorgon vid 8:30 åker jag och Ewe till gymmet och tränar och bokar in oss på vårt första pass afro dance...hey mama...yeh.

Fixar vi detta så bokar vi in oss på Zumba passen som börjar va.18 i Rollsbo, det verkar sjukt kul och tränar hela kroppen. Love dancing :)

Men nu skall jag njuta av de sista skälvande timmarna som är kvar av påsken och sätta mig helt lojt i soffan och glo på TV:n en stund, sen blir det lite Dan Brown...i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0