Det gäller att bekänna färg



Bilden är inte stor men visar en liknande supergod tacopaj (som Lis har bakat) som vi fick till avslutningsfikat på vår studiecirkel för mina damer...tillsammans med en kycklinpaj, annanaskaka och ett gott wienerbröd med kaffe, mmm.

Jag vill Tacka er underbara människor för att jag fått lov att träna mig på er och för avslutningspresenten som jag fick (ni skulle inte behövt ge mig nåt) och som är öronmärkt.

Ett stort Tack till er alla: Erna, Lis, Hilkka och Sirkka!

Resten av dagen måste jag nog dela upp mina göromål efter vad som är viktigast och beroende på om min alltid så underbara Make är hemma eller ej.(gift med jobbet)

Toni har ett behov av att få i ordning på sitt rum (mega sarongen skall spikas upp och broscher och pins sorteras) för att kunna slappna av ordentligt.

Milou är helt död i sin bur för det är jobbigt när matte har kurs hemma (många som skall hållas koll på)

Jag är själv lite sliten efter de senaste tre dagarnas framfart och behöver nog softa lite, men då blir skolarbetet lidande...(men de sa ju att vi skulle bara ha kommit igång för att fortsätta med visual basic senare)

Kom inte i säng förrän vid 23:30 eller nåt då vi hade säljmöte på telefon. (det var lite mysko, har aldrig gjort det förut)

Handboken skall instuderas och plaggens beskaffenhet och priser...men det fixar vi lätt, tuffare än somliga tror(djungelboken)

Nu behöver mina ögon slappa lite...fast hjärnan går på högvarv, jag får gå in i standby läge en stund...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0