En underbar dag, som vi längtat...



Det finns inget bättre än att tvingas ta ledigt från vardagen emellanåt.
Då hinner jag sola mitt ansikte på kortsidan av huset och påbörja Camilla Läckbergs Fyrvaktaren, samtidigt som kroppen lapar vitaminer.

Helt underbart...Milou är inte längre en ljusgrå sten utan en mörkgrå sten...han njuter i solen så till den milda grad att han blev varm i magen. Hur vet jag detta? Han hade diarre och det kan vovvar få när de ligger i solen så länge som han gör.
Man får bära in honom och stänga alla dörrar för att han inte skall lägga sig i solen, vår lilla palatsjycke.

Jag har hunnit med att åka till stan en sväng för att stjälpa av Ida som skulle shoppa loss med Amalia (från Kungälv) och strosa runt i stan en stund.

Själv fick jag shoppat ett par grafitgrå boots med alldeles lagom klack och lagom höjd på skaftet, det händer inte varje dag minsann :)

Nu är det bara det bästa kvar...(min man kommer hem från jobbet) massagen som jag får av min goa Marre.

Sedan sover jag gott som en liten baby och får nya krafter till morgonens slit och släp...min älskade son (Timi) flyttar ut ur föräldrahemmet i morgon.
Med sig får han ett stort rött hjärta så att han vet att han alltid är älskad fast jag inte är där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0