Finlands nationaldag idag-skärtorsdag, fniss:)


Det här kallar jag ett riktigt påskägg...Fabergé ägg är vackra och dyrbara, går dock inte att äta.

Idag bär det av till landet igen, men Timi och Eve blir kvar och håller uppsikt efter illasinnade typer som inte kan hålla sin fingrar i styr, tjyvar.
Peppan får följa med till Glöskär och sjunga in våren i brasans sken.

Igår hade jag en hektisk dag med två olika utvecklingssamtal och ett besök på stadsmuseet i Göteborg.
En föreläsning om galgbackar i vår stad ...riktigt kusligt faktiskt.

När jag surfade runt på nätet hittade jag ett (flera) halsband från Diddi design som jag vill ha...också.
Det är mycket nu :)

          
Massage ikväll- Marika kommer (sitter på tåget i skrivande stund) och masserar våra trötta kroppar.
Maria vill också ha lite varma händer och skön behandling, så hon kommer upp en sväng och lägger sig på vårt köksbord (madrasserad) för en stund. (Marika tar inte med sig bänken på tåget.)

Om jag inte har tid att titta in på bloggen under påskhelgen så ses vi i nästa vecka igen (eller på söndag)

Ha en skön påskhelg alla goa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0