Första dagen av resten av mitt underbara liv.



Mitt gamla barndomshem i Masthugget året 1972, jag var 4 år gammal och sitter i fönstersmygen på tredje våningen. (längst till vänster)

Där satt jag och tittade storögt på när kranarna arbetade nere i hamnen för att lossa båtarna.
(Ibland fantiserade jag att de var stora dinosaurier)

Fantasin är aldrig något problem...verkligheten är det lite annorlunda med ibland:) Man vill ha så mycket och göra/uppleva mer än vad som hinns med...

Helgen har varit jättebra. Jag har hunnit med allt jag föresatt mig att göra så nu blir det till att fokusera på Visual basic fram till torsdagen. Skolan på fredag.

Ha en skön dag allihopa, var ni än befinner er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0