Fredag, min favorit av dagar...



Ibland kan man klättra på väggarna och ha olustkänslor i kroppen, men sällan på Fredagar.

Är han inte vacker vår lilla ödla som vi hade brevid solstolen på Dominikanska?

När man håller i en ödla känns deras tassar som om de har små sugkoppar, antagligen för att kunna klättra på raka väggar.
Jag har börjat bläddra runt bland många olika bloggar i jakten på rolig/trevlig läsning från människor all over the planet, lite intressant att se hur andra lever och har det.


Det slår mig att det finns lika många med ett "flärdfullt" liv som det finns den mer "vanliga" personen som skriver om sig själv och sitt liv.

Lika intressant med båda kan jag tycka...

Vi har allihop en möjlighet att påverka våra liv genom olika val i vardagen och det är faschinerande att läsa om människor som lyckats i livet och deras väg till sin lycka.

Nu blev det nästan lite djupt...

Hur som helst så har jag hunnit med en hel del idag (inget plugg, men allt annat) gymmet på morgonkvisten, återvinningstationen (druknar i skräp) och promenad i naturen med Milou, Ronja och hennes matte Maria.

När Ida kom hem fick hon vara hundvakt för jag tog bilen och handlade lite fredagsmys och mat som vi behöver till på söndag, då det blir till att storhandla (igen)

Det bästa på dagen är kvar...min massage, suck det är såå skönt att få detta varje fredag. Det är en av investeringarna som jag gör för att må bra.

Funderar på att börja med zumba och pilates/yoga, får se vad det blir.

Ha en skön fredag och hitta på en massa roligt och dumt för det brukar jag göra...


Kommentarer
Postat av: Christine

Nej precis, det finns annat som kan ha större värde än en dyr väska. En härlig t ex resa ger en fina minnen för livet! :-)

2010-04-16 @ 16:07:12
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0