Hur underbart som helst...




En vacker vy över viken i småbåts hamnen i skra bro (torslanda)för två veckor sedan.
Nu är havet isfritt och måsarna bygger bo...

Idag är det helt underbart att leva...lite som ett glädjerus faktiskt. Jag har överlevt att Timi flyttade hemifrån och igår fick jag ett jobb som jag länge funderat på och nu är det mitt.

Första gången som jag kom i kontakt med det här jobbet var på ett homeparty hos min gos Maria C som var värdinna för Pia H som hade sin första visning hemma på vår gata. ME&I (Meandi) som har helt fantastiska kläder för mamma/pappa/barn och nu även upp till 14 år i lite ruffigare men ändå en skön stil.

Så nu är jag återförsäljare av Meandis kläder och skall själv göra min första presentation av kollektionen hemma hos, ja vem tror ni?
Maria C hemma på gatan!  1/5 bär det av mot nya höjder...

Mitt upp i allt det här roliga , nya så har jag fortfarande två månader kvar på min It pedagog utbildning och några tunga "läxor" kvar att göra.
Vi har ett individuellt special arbetet på 12-25 sidor att skriva och programmering i Visual Basic- vi skall göra ett matteprogram.
ja,ja hoppas att det går bra det med...det kan bara bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Marika

Så himla kul för dig! kommer nog få höra mer om detta på fredag:)

Ja men snart är skolan slut för dig, det kommer gå toppenbra!:)

2010-04-14 @ 18:28:04
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: gos Maria C

Gulle dig gos Annsku A <3

2010-04-15 @ 00:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0