I morgon bitti bär det av igen...



Den här färgstarka sarongen sitter nu på plats bakom Tonis fåtöljer i hans vardagsrum.
Två andra liknande denna sitter i hans sovrum på två väggar.
Killen är helnöjd med sitt nya rum.(han fick ärva brorsans och hans tjejs rum)

I morgon bitti bär det av till tärna igen för en helg späckad med redovisningar och ny info på schemat...

Lite jobbigt bara då höger däck låter så konstigt...liksom om nåt satt fast och snurrar med, typ en hel råtta eller nåt:) Vågar inte titta efter så noga.

Min efterlängtade klädkollektion har kommit och jag var på Ikea och köpte en klädställning där jag kan hänga upp min kollektion för att vara slät och fin på mina träffar (om jag bara kan få galgarna snart så blir det ännu bättre)
Fick åka med Maria C (för min nattliga 2 dygnsmigrän som var kraftigare än vanligt gjorde att min frukost bestod av 2 muskelavslappnande och en panocod för att överleva dagen) för jag kunde inte köra bil.

Fniss, jag tog dem på fastande mage...blev yr och konstig,har aldrig hänt förut,men nu gjorde de det och jag fick ta det lugnt och skippa bilen.

Nu blir det en go kopp te med Lis goda hembakade frallor...till helgen tar vi mammas goda frallor,underbara människor som jag har i mitt liv.

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0