Nyförälskad...



Idag fick jag köra en Citroen C3 2009 års modell när min S60 skulle fixas på verkstad nr 1(den skall in på verkstad nr2 ikväll) så att jag slapp vara utan bil...kunde lätt bytt bort Volvon mot denna:)
Helt underbart roligt att köra en bil som är så lätt att ratta och är liten men ändå rymlig.
Blev lite såld på den faktiskt...
Nu är jag utan bil i ett par dagar:(

Det är alltid så, när jag har som mest inbokat då ska bilen in...varför är det så?

Idag blir det en bilkörningsdate med Markku...galgar som skall hämtas hem(me&i) och jobb som skall tittas på.
Jag sitter snällt kvar i bilen när Markku kollar jobben (myser med en bok) annars är det svårt att få till egen tid...

Mina tankar gåt till min älskade Timi och Evelina då jag inte träffar dem dagligen längre...miss you 2.

Toni är nöjd med sitt nya kryp-in och Ida väntar tålmodigt på att hennes skall göras i ordning.

Huset skall målas klart utvändigt och laseras innuti...alltid är det nåt.

Det är tur att vi skall resa lite till sommaren så att man kommer bort lite, fast jag gillar att vara hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0