Kommit igång...nä inte ännu



En bild på den gård som upptar mina tankar och energi för tillfället...hoppas:)
Jag kan inte sticka under stol med att jag tyckte om det jag såg...mycket jobb, många svettiga timmar och försakande av vänner för att det skall stå i sina glans dagar.
En hel del pengar lär det gå åt också då man inte kan göra allt själv pga tidsbrist och ja, tidsbrist.
För ideer är det gott om, som vanligt när det gäller mig...



Lagår´n är ett kapitel för sig själv...kostnader där också...men lika många möjligheter. Höns måste man ju bara ha när hönshuset är iordningjort...kakaka:) Egna ägg och lite liv i luckan:)
Hästen Hildur måste bo någonstans, så stallet får göras fint (man får börja med att begrava liket i stalldörren, säkert en död räv)och hagarna göras iordning för bete till nästa sommar.
Drömmarna är många, ibland kan de besannas:)
Nu skall det sovas och drömmas vidare, go natt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-24 @ 22:02:53
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Tawnie

Du har designat själv va? Jättefint!



//Tawnie

2010-09-05 @ 10:57:36
URL: http://tawnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0