Krulltott sen några dagar tillbaka



Tröttnade på det raka håret, kände mig lite livlös, om man kan säga så:)

Nu är det krulligt och kul.

Här hemma i Kärra börjar allt sakteligen återgå till det normala vardagslivet, dvs. jobb och rutiner.
Meandi har haft kickoff i Varberg och då fick vi se höstens fantasifulla ,superfina kollektion som jag äntligen har fått upp på mina galgar.
Min första träff blir hemma hos min alltid lika underbara Maria.C och jag längtar:)



Det har varit kalas i helgen för vår lilla busiga Milla har fyllt 5 år och detta firades med pompa och stök, som det skall vara.
Milla verkar nöjd i alla fall,för nu har hon såpbubblor så det räcker till jul.



Maja visar demonstrativt hur en såpbubbla skall blåsas:)
Nej nu måste jag skynda mig för det okända börjar på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0