Äntligen kommer kursen igång



Nu är det klart att jag kan starta en studiecirkel för damer 60+ och detta via Medborgarskolan.
Det skall bli så roligt och säkert mycket lärorikt. (för båda parter)

Jag tänkte att vi skulle komma igång redan i slutet av Februari när jag fixat allt material som skall köpas in och skrivit klart kursplanen.

Annars har det inte hänt speciellt mycket här hemma, med bygget menar jag. Jag har skottat vår uppfart och garageplanen två gånger igår och det verkar som att jag får göra det idag igen. Det kommer ny snö hela tiden, det tar liksom inte slut.

Lite avis på familjen Panula som far iväg till Malaysia i morgon...varmt och skönt.

Jag får väl åka till Marocko med Maria så att min vinterbleka kropp får lite sol och vitaminer. (det kan behövas)

Måste kolla med min kära make först så att han godkänner resan.

Just nu känns det som att våren kommer att bli lite försenad i år...

Kommentarer
Postat av: MARIKA

ah åk bara inte när jag ska ha mitt kalas:)

27:e mars:)!

2010-02-04 @ 13:26:17
URL: http://missychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0