Måndag morron och grådask



Winter wonder land...har en massa fuffens för mig...tycker att det är såå kul...
Lite skolarbete blir det också mellan varven, för det måste jag, annars får jag ågren.
Det har varit en bra helg i stort fast kontoret är långt ifrån klart men Rom byggdes inte heller över en dag.

Beställde hem lite nya kontors möbler till det nya kontoret, ska bli så skönt när allt är på plats och vi slåss om vem som får sitta där och jobba.

Längtar lite till Sälen nu faktiskt, där är mysigt och så finns ju Lammet & Grisen där...de som vet behöver inte veta mer.
Såå gott!

Det är som Timi sa  -jag åker bara med för att vi ska äta på Lammet & Grisen...ni förstår ju, bättre kan det inte bli.

Varför känns det som en evighet när man väntar på ett telefonsamtal och det inte ringer? Hallå, har inte hela dagen på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0