Nu börjar det hända nåt...



Aldrig har en blomma som denna varit så efterlängtad, kanske den ligger någonstans under snön så att vi inte kan se den och sen poppar den upp och gör oss glada/skrämda. (vem vill ha hela gräsmattan full av dem?)

Snön kan gott och väl försvinna nu och återkomma i December 2010!

Hela jag längtar efter sol, värme och lättare kläder och några kilon mindre:)

Jag blir lite orolig om det skall fortsätta att dimpa ner snö, för jag skall med tåget till skolan på Torsdag eftermiddag och pappa kör in mig, men vad hjälper det om de ställer in turer eller nåt annat oförutsett?
Jag gillar inte sånna överraskningar, tycker om att ha koll...

Borta från skolan är man inte frivilligt för det blir en massa extra arbete + att man missar den såå viktiga genomgången och den ännu viktigare gemenskapen!

Fy, bort hemska tanke, nu bestämmer jag att allt går som smort efter mina planer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0