Ny vecka nya utmaningar



Det gäller att hålla i sig, det går fort i dansens virvlar...

Nästa vecka är ungarna hemma för det är sportlovsvecka, suck, inte mycket gjort i skolväg för mig med andra ord.
Jag åker till Tärna i slutet av veckan (på torsdag) och då är det ny kunskap och redovisning av inhämtad kunskap som står på schemat.

Lite skönt att komma hemifrån för här är så rörigt, renovering på två ställen samtidigt (hur nu detta kunde hända, först ingenting och sen allt på en gång) vilket jag iof längtat efter...

Börjar klarna upp med mina skolarbeten, har excelkursen kvar att göra...väntar på att maken som skall bli utsatt för lite excelkunskaper skall ha tid över för mig...
Har i alla fall fått ihop lite bilder till trycksaken och lite text, inte illa.

Ida skall på 2 dagars ridhajk med Camilla och Frida, så de sover över här i väntan på morgondagen, lite rastlöshet kan skönjas i deras fnitter:)

I brist på annat  så kan jag berätta att Finlands bidrag till melodifestivalen är en riktig höjdare, i Like ( Markku också) själva vet vi inte ännu vad Sverige tänker bidra med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0