Sjuk på skolan



Sitter på sängkanten och känner mig misserabel...hade nästan 40 graders feber inatt och har försökt att kurera med vätska och panocod.
Det är så typiskt att åka hela vägen hit (Tärna) efter tågkrångel och allt och så blir jag sjuk.
Jag måste försöka hålla mig upprätt såpass länge att jag får gjort vår redovisning om VLC för den vill jag inte ha hängandes efter mig, det är mycket nog redan.

Ida skall iväg med Losan till hundstället i Angered och träna lite agility med några kompisar och deras jyckar, kul!
Hoppas att Losan tycker det är kul också för då kan vi åka dit fler gånger.

Jag hoppas innerligt att vårt tåg från Västerås kan åka mot Göteborg utan några större förseningar och problematik för jag vill hem, utan krångel.

Det skall bli såå skönt att få krama familjen och gosa med Losan, prata lite med Peppan och sen ramla i säng och hoppas på en söndag i friskhetens tecken.


Kommentarer
Postat av: Marika

Hoppas du kom hem utan större men!

Ses på tisdag:)

2010-02-20 @ 19:20:47
URL: http://missychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0