Snart flyttar han...




Det blir mer yta över i vårt stora hus...om man skall se positivt på det.
Timi har blivit stor och skaffat sig ett eget boende i Backa. Flytten blir i slutet av Mars eller början av April om lånen går igenom (swedbank)

Hopppas på detta, för han är värd ett eget vuxenliv tillsammans med sin goa tjej.
Och nu är det klart att jag kör studiecirkeln här hemma med hjälp av en projektor...det blir finemang.

Ska bara skriva ner en studieplan och skicka in den...

Behöver packa inför Sälenresan på söndag morgon, för i morgon bär det av till mäklaren ( Timi skall skriva på kontraktet) och banken får vi lösa i Sälen.

Har gjort klart nästan alla uppgifter som vi fick i excel, en deckargåta att lösa med hjälp av formler, kanske skulle bli läkare ändå...
Ida hade stort tålamod när hon lotsade mig igenom alla formler och uträkningar (med tandagnisslan från mig)

Idag har familjen Panula flugit sin kos (det blir lite tomt utan dem,brukar ju äta ihop på helgerna) och är framme i Maries favoparadis i Malaysia när vi vaknar i morgon...

Det blir ingen massage idag...Marre är magsjuk och skall tillfriskna innan lilla jag med nedsatt immunförsvar får träffa henne. Nå, efter en vecka i fjällen (ja fyra dagar) behöver jag massagen ännu mer tror jag.

Ska nog börja packa på allvar nu när alla störningsmoment försvunnit. (Ida till kompisarna, Markku och Timi till finnebandyn) Toni är på sitt rum och raevar och Eve kollar nog på tv.

Ha en riktigt skön fredagsmyskväll alla goa människor ute i etern...

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: jag har ju ingen än men funderar på att skaffa en när jag har fyllt 18 =). har funderat på det här motivet i något år nu och jag blir bara säkrare och säkrare =).

vad vill du tatuera in? =)

2010-02-05 @ 19:30:20
URL: http://sandravanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0