Trött på snön



Känner mig som en vårtrött emu...vill ha värme, sol och snöfritt. Orkar inte skotta mer och glida runt på vägarna med bilen, vill ha sommardäck och köra fort med bra musik på hög volym.

Undrar hur lång tid det tar för snön att smälta och hur mycker översvämningar det blir då tjälen inte gått ur marken ännu?

Har massor att göra i skolarbete, acess databas uppgifter - katalogisera mina cd skivor, hemsida och trycksaken för JaMa, min egen hemsida är inte riktigt klar, mitt specialprojekt vilket jag inte kan nämna för det är hemligt fram tom. 24/6, men det är stort!

Och lite till...sen har jag renovering i huset på flera ställen, Timis närstående flytt och min familj att tänka på, suck...inte konstigt om magen krånglar.

ja ja det e bare å åk...hålla sig fast så man inte glider av banan.

Nu ska jag ut med Losan som väntat tålmodigt på fm.turen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0