Dagarna flyter på




Dagarna susar förbi...jag har fått gjort en hel del arbete både hemma och skolprylar, bra tycker jag, för då kan jag softa lite till helgen med gott samvete.

Jag vandrar runt med mina nya MBT skor inomhus (som jag köpte i söndags) det går inte att skutta runt med dem på fötterna för länge för då får man en muskelvärk som heter duga. (tro mig, jag vet)

Jag får säga att jag är tacksam för våra goa tonåringar här hemma, som överrraskade mig och Markku med att bjuda oss på spa i helgen. Sedan när vi kommer hem bjuds det poå tacobuffé.
Helt underbart...lite ledighet på tu man hand, kan vi behöva.

Idag hade jag, Maria och Khatarina äntligen en tjejbrunch ihop, det har inte hänt sen nån gång i slutet av november eller nåt...miss you.

Städade alla våningsplan och handlade tidigt imorse, var ute med Losan och plockade undan hemma...har hunnit med en film med familjen också, fortfarande lite tid kvar, ska nog läsa lite i Dan Browns nyaste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0