En helt vanlig söndag



En dag då det egentligen inte händer så mycket...vaknade, hör och häpna 10:40, det har inte hänt sen...ja,sen länge.
Markku ramlade in vid 05:30 och somnade innan huvudet var på kudden. (han har inte rört sig nämnvärt från soffans horisontalläge idag)
Jag tror att ju äldre killar blir desto senare försöker de att komma hem, liksom för att bevisa att de forfarande kan eller nåt sånt.

Ja ja, jag är glad att jag bara är trött sådär normalt som man blir av en förkylning och skolhelg i mörka januari.

Men snart så ser vi ljuset igen, allihop...i april är det riktigt ljust och fint om molnen håller sig borta.

Marika va hemma igen och massagen gjorde susen, ren och fräsch efter bastun och pyjamasen på...det kan inte bli bättre. Nu ska jag ligga i horisontalläge för det har jag förtjänat och jag greppar min bok, Dan Browns senaste, den är sådär mysbra...den får inte ta slut för fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0