En ny vecka



Känner mig lite som bilden ovan...hängig...snuva, halsont och tröött. Men det positiva är att det går över innan påsk, det negativa i fågelsången är att jag har nog haft sjutton förkylningar innan dess.

Idag har jag varit iväg och gjort en massa nyttiga ärenden med Eve och Milou. Mina fina, braiga icebug- skor har hämtats på posten och Losans nya vinterskor i neoprene och Idas nya telefon som åkte in på lagning. (med lite övning funkar det mesta, tänkte på Losans skor:)

Eftersom Ida inte kunde rida i Tofta i Torsdags , får hon rida igen idag, så det blir till att stå med middagen färdig om en kvart för sen bär det av.

Hoppas att jag får med mig min kära make så att vi kan ta en titt på landet om allt är okej därute...

Annars är det mesta som vanligt en vardag som denna, ny vecka innebär nya utmaningar och möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0