I skolan




En lika intressant som intensiv dag i skolan som vanligt.
Det är förvånansvärt hur snabbt det går att ta sig hit med bil och lika besynnerligt hur bensinen tog slut i tanken.
Jag tankade igår och idag är det bara 30 mil kvar till tom tank. Förra gången åkte vi nästan tur och retur på en full tank. (lite undrande)

Nästa gång som vi ska till sala blir det tåget upp för Maria.A är uppe i fjällen och kommer hit med fjällbussen och jag tar tåget från Göteborg på Torsdagen och så möts vi i sala och tar taxin till skolan. Mycket bättre, för då får vi vila ut på morgonen och plugga lite inför vår redovisning om programmet VLC.

Nu ska jag till "lägenheten" och vara social en stund och sen ska pyjamasen på och så kryper jag ner i sängen för att kolla på Numbers och Boston Legal, yeah.

Kommentarer
Postat av: Anna-Leena

Det blev ingen Numbers eller Boston Legal heller för den delen:) Jag svimmade eller nåt för jag minns inte något sen jag lade mig ner likt "sir väs"(i Robin Hood) i kudden...:)

2010-01-24 @ 21:25:43
URL: http://mammaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0