kalasdag



Idag har vi varit på kalas hos Nina min goa lillasyster, hon blir 34 i morgon, hurraaa!
Jag fattar inte varför jag alltid skall äta så mycket när det är goa kakor och sånt...det fastnar ju bara på mig.
Tja, det är inte mycket jag kan göra åt den saken idag i alla fall.

I morgon blir det att ta nya tag med exel och att ringa medborgarskolan för att kolla om jag kan starta upp en studiecirkel. vilket jag hoppas på för det löser många frågor...
På söndag åker vi till Sälen, Lindvallen för lite mysig samvaro med familjen Hansson/Karlsson och våra vovvar.

Peppan får åka till sitt fågelpensionat, hemma hos faster& morbror i Lilla Edet....han gillar att vara där och det känns så bra att kunna lämna honom hos någon som man vet gillar honom.


På Torsdag åker kompisarna( familjen Panula) till Malaysia, dit skulle vi också egentligen åkt men skola, pengar och strul med flyget kom ivägen för denna resan. Vi får kanske chansen en annan gång...

Jag får njuta av snön som ramlar ner från himlen här hemma istället. Jag som ska köra Ida till Tofta i morgon, hoppas att vägarna är bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0