Nästan Klar!



Idag har jag jobbat på som bara den, slitit hela dagen med uppgift 16 och alla underuppgifter som hör till denne.
Jag har skapat en skolblogg där jag redovisar alla inlämningsuppgifter och lite annat tänkvärt om min praktik som går av stapeln så småningom.

Solen har värmt upp ett fruset hjärta med sina varma strålar när Maria och jag var ute på en uppfriskande promenad med vovvarna.
Vi träffade på en dam som hade 3 hundar av rasen Bedlintonterrier, helt underbara, rasen är vääldigt kärvänlig och livfull, vill ha...kompis till Losan.


 Helt ljuvlig var valpen på 3,5 månader, de övriga var mellan 3 & 8 år gamla tikar.

Milou sprang och busade så att han snarkade i två timmar efteråt...vi tränade lite icke biljakt på Norrleden med honom, stackarn höll på att få spatt på alla mullrande bilar som kom från alla håll samtidigt.

På eftermiddagen var vi på Stinas (lillmatte till Ronja) 10 års kalas och mumsade på ljuvliga hembakade semlor...jag vet, socker...men bara idag.


Sedan var det skolarbete igen,gjorde ingen middag idag utan det fick bli lite av det som fanns i kylen för den som ville ha...
Varför känner jag mig som en bad mother varje gång mina intressen går före och familjen inte får husmanskost?

Det händer inte så ofta, men ändå...

Sluta grubbla, ta en kopp varmt te och en macka för sen blir det sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0