Nu börjar stöket



Huset behöver ses om litegrand...innomhus för ute ligger snön tungt på sin plats...

På lördag morgon startar vi operation byta kontor/skapa mer förrådsutrymme i hallen/göra dressingroom av gamla kontoret.
Det skall beställas en hel del material och det skall plockas/flyttas prylar innan vi kommer igång, äntligen.(förlåt alla goa människor om ni inte ser oss på ett tag)

Fast morgondagen börjar jag med att gosa med Losan och Ronja för hon skall va hos oss i några timmar då Maria är iväg på ett möte med Khatarina.

Kvällen blir lugn som vanligt fast masagen får bytas ut till "bara vara" mys ,då min förkylning övergått till en bihåleinflammation och jag medicinerar mot denna.

Idag har jag tagit det riktigt lugnt och promenerat en lite längre promenad med vovvarna på förmiddagen och sen några korta turer på dagen/kvällen som Ida fick ta innan vi åkte till Tofta (ridningen)

Lasagnen till middag smakade inte så värst mycket, kan ha med snuvan att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0