Sköna Fredag äntligen här...



Ska mysa resten av dagen då jag fått gjort det mesta redan, idag blir det bara goa varma mackor till "middag"eftersom jag tror fullt och fast att vi överlever på det utan att dö av svält om jag inte lagar riktig mat idag...
Ville bara visa Jerker ( min ergonomi lärare ) att jag minsann kan ta mig egen tid när jag behöver det.
Skall bara komma ihåg att skriva ner dagens händelser i den lilla loggboken. (som vi fick i uppgift under fyra veckor att fylla med matnyttig information om våra hälsolöften som vi skrivit ner)

Det går faktiskt ganska så bra, jag har slutat med socker i kaffet och undviker det i den mån det går, äter regelbundet och hoppar inte över någon måltid, går ett powerwalkingpass med Losan varannan dag (vi får inte lova sånt vi inte tänker hålla) och styrkan har jag inte löst riktigt ännu...hmm

Men allt kanske inte går att lösa och då får jag vara glad för det jag lyckas fixa...eller hur?

I morgon blir det en halvmara, för jag skall på My Dog mässan i stan och vandra runt i några timmar...ack o ve...men kul är det.

Nej nu tänker jag lägga mig i sängen i en timme och påbörja min nya bok av Dan Brown, så det så...

Ha det så gottans där ute, where ever you are...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0