Vill gå en hundkurs



Har tittat på olika kurser som jag kan gå med Milou, för han är inne i tonåren och behöver lite vett och etikett.
Jag tror att jag satsar på en personlig coach först och sedan en freestylekurs eller agility.
Ska till My Dog mässan på Lördag och kolla runt lite bland montrarna om jag hittar nåt bra och sevärt, tänkte gå på några föreläsningar också...

Beställde hem en bok av Barbro Börjesson om valpen som blivit tonåring - en bok som jag behöver läsa just nu för att veta hur och på vilket sätt jag bäst kan hantera min lilla goa vovve som är tonårstrotsig.

Väntar fortfarande på studiestödet som inte kommit trots att jag skickade in min intygan om fortsatta studier i tid...jobbigt när jag inte har pengar till allt som behövs just nu...

Men, men det kommer väl...

Känner mig lite nere för tillfället och hittar inte riktigt lusten till vare sig skolarbete eller något annat heller för den delen...orkar inte ens lägga mig på sängen och påbörja en ny bok (fast jag borde, Dan Browns nyaste) och sluka den med innehåll och allt.

Hoppas att det blir bättre när vardagen kommer igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0