skogshuggarliv på landet



Vi trivs gott här ute på landet...Losan också:)
Planen är att vara kvar till på torsdag och sen några dagar i kärra. Gräsklippning, blomstervattning och betala räkningar är nog det som står på schemat då. Ett besök hemma hos sonen med fästmö måste planeras in också då deras nya kök är på plats:)

Jag behöver komma igång med lite arbete så se upp alla ni som vet med er att vi prelimnärbokat en meandi visning i augusti...jag ringer upp i veckan. (Nästa lördag är det kickoff i varberg för meandi i västra sverige.) 

Jag längtar efter att få hem paketet och öppna min kläder...såå spännande när jag hört så mycket om kollektionen men inte sett den ännu.
Jag skall planera in en kurs i x-mind för Tonis klass i början av terminen och en ny kurs för mina datadamer som börjar i september.

I september börjar min skola i växjö och jag tycker att det skall bli kul att börja igen...bävar lite för hur stor arbetsinsats det kommer att krävas av mig...men,men ...den som sig i leken ger får leken tåla:)
Nu skall det bastas på äkta finnevis och läsas lite bok eller tittas på film...får se vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0