En systemkamera är alltid bra att ha...



Marre hade bilden på min kundkampanj för pressbyrån på sin blogg:)
Man blir sugen på en pucko o kanelbulle...mmm så gott!
Efter besöket på arbetsförmedlingen där min handläggare visade sig vara en gammal bekant (arbetskompanjon) från butterfly hälsocenter(som inte finns längre) åkte jag glad i hågen till Siba.
Just idag fick alla som har ett siba kort 20% rabattpå det mesta i deras sortiment.yahoo...jag kom hem med en systemkamera till Idas stora glädje.
Ni kan tänka er vad det har blixtrat inomhus idag:)

Nu ska vi äta hemmagjord halv special för sen blir det aloe vera party (FLP) deras aloe är bäst på marknaden.
Ha d så gott...kanske hinner jag fota lite ikväll också...mellan allt jobbsökande:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0