Kalas idag!



Nu är det kalas hos farmor igen, för nu är det svägerskan Mia som fyller år.(34 år)
Mysigt att träffas och äta gott:)

Har sprungit runt på Backaplan och inhandlat presenter till Idas lärare Fredrik och Henrik till skolavslutningen i morgon. Det slog mig med full kraft i morse att jag inte hört något om någon insamling...konstigt men, men, som tur är hann vi ändra på detta. Alltid kul att kunna lämna ifrån sig ett litet bevis på tacksamhet över lärarnas insats för klassen under terminen som gått. Fredrik lämnar dessutom klassen för en annan...

Ikväll blir det en dusch med Losan för jag tycker att han luktar hund...jag vet han är en, men behöver inte lukta som en sådan.
Lite mysigare när man gosar under täcket och han doftar ren jycke:)

Nu har sinnet fått ro...lite  i alla fall, då kursen är slut och sommaren står för dörren med roliga upplevelser hoppas jag hinna med lite skön läsning. Har en trave nya böcker som skall plöjas igenom och lite träning med photoshop.

Hoppas att jag kommer in på utbildningen med storytelling och att AF bekostar den med mitt aktivitetsstöd:) Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0