Sommaren är här:)



Vi var på landet i helgen och som bekant får man åka kornhalsfärjan över till fastlandet...där vår underbara sommarstuga finns...
Kusinen Marika gjorde oss sällskap och på söndagen bar det av till Pier Pressure med massor av bra musik.

Vi var mest där för att få se och höra HIM alive:) Hur bra som helst, han är en riktig velepetter och såå charmig, men det bästa av allt är hans röst...från djupa magtoner till höga halstoner utan problem:)

Bra låtval gjorde att man fick valuta för pengarna:)

Idag är det en somrig måndag förmiddag och vi skall iväg med Toni, Ida och vår lille goa Tim (som vi lånat av familjen Panula) för att göra laserdome osäkert:) Jag och Milou får nog mysa i bilen och promenera en stund för vi skall inte in där bland alla skjutglada:)

Nöjd med att ha bekräftat min distansutbildning i växjö har jag en skön sommar framför mig och lite nytt plugg i höst.(september)
Den här utbildningen är nödvändig då jag har en massa ord på lager som behöver filtreras och bearbetas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0