Sommarlovet har börjat!



Älskar den nya systemkameran som jag köpt...bilderna blir så bra!




Gillar när resultatet blir så här vackert...för man kan inte alltid fota sina barn:)





Även när det regnar har vi glädje av kameran...den lyckas förmedla det vackra ändå.


Väntar på svar från alla möjliga håll...skolan- att jag skall vara helt klar med alla uppgifter och få mitt intyg.
Svar från min storytellinguppgift via NBI så att jag vet om jag är antagen eller inte...och på fredag skall jag på en rekryteringsträff i Frölunda för IT Hantverkarna...undrar om det är nåt för mig?

Och om jag kommer in på den 1,5 år långa distansutbildningen  i Växjö...kan AF betala aktivitetsstöd under studietiden? Har faktiskt inte råd att ta mer studielån nu:) Det skall betalas tillbaka som alla andra lån:(
(tråkigt nog)

Många frågor som kräver sitt svar...får nog passa på att njuta av solen medans den gassar från en klarblå himmel och låta saker ha sin gång. (jag är inte så bra på det bara)

Nu skall jag ta min naken vovve under armen och bege mig till brevlådan för att hämta dagstidningen och se om där finns något intressant att läsa om. (tar jag inte med mig Losan till brevlådan blir han snart vändstekt hund:)

Ha ett gott liv alla ni goa människor därute och gör allt som känns rätt...även om det blir lite fel ibland! (
Kaffet lockar med min tidning i solskenet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0