Vilken underbar födelsedag!



Nästan lika underbar födelsedag som när jag fyllde 40...nu är det ett + bakom:)
Vädret var lika strålande och gratulationer från stora delar av världen fick jag.
Vår altan blev som ny sen pappa varit och skurat och mamma planterade så svetten lackade tillsammans med mig i min nya rabatt.
På kvällen dök resten av de närmast sörjande och idag kom Nina med Caito för en skön långpromenad med mig och Losan.(Milou)

Milou pasade på att visa sin undergivenhet genom att helt sonika kasta sin bakdel i marken och le lite fånigt...Caito fattade vinken och snart blev de glada kompanjoner på väg mot nya äventyr.

Det gäller att övervinna sina rädslor -en i taget enligt lilla Losan.

Nu börjar ett nytt kapitel i mammaleena liv...pensel, plantor, böcker  (som jag vill läsa) lata dagar på landet och kanske en ny kurs i september...storytelling. Googla på det så får ni svaret:)

Där emmellan hinns det med lite resande också...låter som en perfekt planering tycker jag (ibland säger jag så bra saker)
Just nu hägrar soffan...den har inte sett så mycket av mig det senaste halvåret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0